Menu

Cluburi gratuite

Învățăm să trăim împreună

Profesor: Bianca Stănescu

Învățăm să trăim împreună este un club ce își propune să încurajeze copiii să se implice în dialog – să asculte și să discute – în sensul dezvoltării unei mai mari sensibilități la diferențe și a unei mai bune înțelegeri  a celorlalți. Prin prisma a patru valori esențiale (respect, empatie, responsabilitate și reconciliere), ne dorim să învățăm cum putem trăi împreună, respectându-ne unii pe alții într-o lume a diversității. 

Beading

Profesor: Mădălina Nicolescu

Mărgelitul este o îndeletnicire veche de mii de ani. Arta handmade nu ține doar de îndemânare, prin ea socializăm, întâlnim persoane cu aceeași pasiune. Îndemânarea stimulează creativitatea, generează o stare de bine, de relaxare a minții și a trupului. Prin mărgelit reușim să realizăm obiecte personale și personalizate folosind metode și modele tradiționale îndrăgite de toată lumea.

Club “À la française”

Profesor: Roxana Pîrvu

Clubul  “À la française” își deschide brațele  primitor! Oferă o gustare de cuvinte și expresii în limba franceză, dar si cunoștințe despre stilul boem și rafinat, tipic franțuzesc, care ne amintește de… “la vie en rose”.
Ne propunem să folosim ascultarea activă, comunicarea orală, jocuri felurite, activități creative, toate pentru a acumula cunoștințe “chic” și multă bună dispoziție.

Club de lectură

Profesor: Roxana Pîrvu

Poveştile, poveştile cuvintelor, poveştile imaginilor, au o menire mai preţioasă ca orice altceva din lumea asta … Să crească frumos sufletul şi imaginaţia copiilor. De aceea noi, oamenii mari de la Aletheea, ne activăm antenele receptoare de poveşti … și alegem cu grijă. La Clubul de lectură dăruim copiilor poveşti scrise în cuvinte alese şi învăţături sănătoase; poveşti cu ilustraţii curate, cultivate, care să le hrănească pofta pentru frumos, cunoaştere şi artă … Citim, înțelegem și simțim împreună.

Caligrafie

Profesor: Anca Zgavarogea

Clubul de Caligrafie își propune să atragă copiii spre scrisul frumos. Vom exersa penițele mai întâi pe semne grafice, apoi vom continua cu scrierea cursivă a literelor mici și mari până la scrierea de texte.

Club mini-programatori

Profesor: Sanda Craina

Clubul”Mini-programatori”  se adresează elevilor care își doresc să facă performanță în domeniul IT.  “All of my friends who have younger siblings who are going to college or high school – my number one piece of advice is: You should learn how to program. In fifteen years we’ll be teaching programming just like reading and writing… And wondering why we didnt do it sooner.” (Mark Zuckerberg)

Arte cu de toate

Profesor: Cristina Rizea

În cadrul clubului „ Arte cu de toate” vom încerca să descoperim lumea magică a artelor, vom încerca să învăţăm despre cum putem să facem lucruri frumoase din elementele cele mai simple până la cele mai complexe. Ne jucăm cu tehnici de lucru diferite (acuarele, tempera, tuş, creioane colorate), cu materiale convenţionale (foi colorate, hârtie creponată, acuarele, creioane colorate) şi neconvenţionale (tuburi de carton, cutii de carton, paie colorate, frunze), să descoperim ce sunt texturile şi structurile, care sunt elementele de limbaj plastic şi cum le putem folosi pentru a obţine mici capodopere. Subiectele de lucru şi materialele alese vor fi gândite astfel încât să nu le îngreuneze munca celor mici, ba dimpotrivă, să-şi exerseze creativitatea, abilităţile practice, să descopere lucruri noi, să se bucure de ceea ce realizează, să capete încredere în ei şi să se relaxeze într-un mod creativ.

Sharing Garden

Profesor: Adriana Albeș

Clubul Sharing Garden, va împleti cunoștințele și avantajele grădinăritului cu cele ale alimentației sănătoase și echilibrate. Le propunem copiilor ore de grădinărit, pe care le vom desfășura în grădina amenajată chiar de ei, iar atunci când vremea nu ne mai permite, ore de gospodărie în care să ne apropiem de alimente, cunoscându-le, experimentând, jucându-ne cu ele și învățând să facem rețete simple si delicioase!

Povești nemuritoare

Profesor: Bianca Presiceanu

Vreți să intrăm într-o lume plină de aventură, minuni, curaj și sensibilitate? Poveștile nemuritoare ne deschid calea către frumos, către Binele care răzbește întodeauna, către învățăturile pe care le putem desprinde din fiecare lectură. Poveștile nemuritoare sunt transmise din generație în generație, având autor cunoscut, sau necunoscut, fiind transmise prin viu grai. Vă aștept să lecturăm împreună povești din copilăria bunicilor și a părinților noștri, să creăm propriile noastre povești și să le transmitem mai departe tuturor din înțelepciunea cuvintelor.

De la celulă la întreg – dincolo de transformări

Profesor: Geanina Tudor

Dreptul la sănătate este unul din drepturile fundamentale ale omului. Confrom OMS, sănătatea individuală poate fi definită astfel: o stare de bine fizică ,mentală și socială, și nu doar absența bolii sau infirmității. Prin clubul „De la celulă la întreg – dincolo de transformări” dorim să promovăm cunoștințe corecte și utile, privind diferite aspecte ale sănătății. Totodată ne propunem să formăm atitudini și deprinderi, indispensabile unui comportament responsabil și sănătos al elevului.  Obiectivele cursului sunt următoarele: promovarea sănătătii și a stării de bine; prevenție și aplicabilitatea cunoștințelor căpătate; dezvoltarea personală a copilului în plan medical.

Antrenează-ți mintea

Profesor: Grațiela Bălcescu

Nimeni nu s-a născut învățat. Toți o luăm de la zero. Ultimele cercetări au demonstrat că inteligența nu este fixă și singurul mod de a o dezvolta este să ne confruntăm cu sarcini pe care s-ar putea să nu reușim să le îndeplinim cu succes. Conexiunile neuronale se formează și se aprofundează, mai ales atunci când facem greșeli încercând să rezolvăm situații dificile mai degrabă, decât atunci când repetăm cu succes sarcini pe care le considerăm mai ușoare. Viața de zi cu zi poate solicita la maxim capacitățile mintale, iar clubul prezentat se dorește a fi un program bazat pe gândirea logică, critică și laterală care conține exerciții și jocuri concepute pentru a îmbunătăți performanțele mintale, propunând tehnici și strategii pentru abordarea enigmelor cognitive din domeniile matematicii, științei și comunicării. Atât timp cât accepți efortul, lupta și greșelile, poți învăța orice!

Gramatică „obosită”, dar necesară

Profesor: Aniela Mancaș și Hermina Costea

Acest curs se adresează copiilor care vor să participe la olimpiade și concursuri la Limba și literatura română și constă în exerciții specifice de pregătire pentru concursuri.

Hai că se poate! Călătorii literare

Profesor: Aniela Mancaș si Hermina Costea

Acest curs se adresează copiilor care vor ore suplimenrare de consolidare și/sau recuperare.

Matematică de performanță

Profesor: Gabriel Bădițescu și Virgilius Teodorescu

Cursul își propune sprijinirea elevilor capabili de performanță în domeniul matematicii, aprofundarea deprinderilor matematice prin abordarea unor exerciții și probleme de dificultate mare și dezvoltarea capacităților individuale la nivel maxim. Modul de lucru vizează și pregătirea temeinică pentru examenul de evaluare națională de la sfârșitul ciclului gimnazial.

Matematică pentru toți

Profesor: Gabriel Bădițescu și Virgilius Teodorescu

Acest curs se adresează copiilor care vor ore suplimenrare de consolidare și/sau recuperare.

British Culture & Civilisation

Profesor: Andreea Lazăr

The course is aimed at students interested in familiarizing themselves with a great array of knowledge concerning areas of British lifestyle, history, geography and politics.

Prerequisite for the course: 5th – 8th grade students in possession of upper-intermediate/ advanced language level.

Mediere fără frontiere

Profesor: Bogdan Godja

Viața noastră cotidiană este tot mai marcată de componenta emoțională. Experimentăm zilnic diverse stări neplăcute cărora nu reușim uneori să le facem față, intrăm în conflicte cu alte persoane chiar și atunci când nu ne dorim.  A ne însuși tehnici și abilități de mediere în zona conflictelor personale dar și interpersonale înseamnă o dezvoltare a inteligenței noastre emoționale, într-un mod aplicat, util pentru toate palierele comunicării și a relaționării, de la vârste mai mici. Medierea o vom studia și aprofunda astfel: relația cu noi înșine și ceilalți; autocunoaștere-intercunoaștere; comunicarea personală-interpersonală (exerciții de comunicare non-violentă și asertivă); conflictele și managementul lor; cunoașterea și gestiunea propriei reactivități emoționale; conștiență aici și acum, în gesturile și deciziile mele; gestiunea fenomenului de bullying; medierea în școală etc.

English literature course

Profesor: Andreea Lazăr

The course is aimed at students interested in familiarizing themselves with literary concepts across historical, social and economical backgrounds. The to-be studied literary works (novels, short stories, graphic novels, poems) are to be elected by the teacher that will consider students’ preferences with regard to specific authors.

Prerequisite for the course: 5th – 8th grade students in possession of upper-intermediate/ advanced language level.

Hai la joc!

Profesor: George Enescu

Activităţile desfăşurate în cadrul acestui club vor avea în centrul atenţiei jocurile- în clasă sub forma jocurilor de creaţie, în sala de educaţie fizică sub forma jocurilor de mişcare şi pe terenurile de sport sub forma jocurilor pregătitoare pentru jocurile sportive: fotbal, baschet, handbal, rugby-tag, ping-pong, badminton.

Obiective urmărite:

  • dezvoltarea aptitudinilor cognitive ale şcolarilor mici;
  • acomodarea şi respectarea regulilor de joc;
  • respectarea colegilor;
  • învăţarea unor deprinderi sportive specifice ramurilor de sport practicate;
  • relaxarea, destinderea;

Art & Crafts

Profesori: Florentina Vasile

Poate vă întrebaţi ce înseamnă ART & CRAFT?

Foarte simplu! Este un club plin de culoare, materiale de tot felul, tehnici de lucru, imaginaţie şi multă voie bună. Cu puţină tehnică şi originalitate, vom realiza chiar şi o jucărie proprie, care va fi cu siguranţă mult mai îndrăgită de către copii ştiind că a fost făcută chiar de ei.

TIC-Pitic

Profesor: Erika Lang

TIC înseamnă Tehnologia Informației și a Comunicațiilor. Sub formă de joc, interactiv și atractiv, copiii vor explora timp de o oră pe săptămână:

  • componentele principale hard ale unui computer (unitate centrală, tastatură, mouse, monitor) şi ale altor dispozitive conexe (cabluri de legătură, boxe, microfon, cameră web etc.);
  • componentele principale ale unui videoproiector şi/sau ale altor dispozitive digitale;
  • închiderea şi deschiderea unui computer, funcţii ale instrumentelor de comandă pentru rularea unor aplicaţii şi softuri simple;
  • procedee simple de utilizare a funcţiilor de bază ale dispozitivelor de captare a imaginilor, de înregistrare audio şi video;
  • elemente simple de explorare şi selectare a informaţiilor pe internet;
  • reguli de siguranţă în utilizarea tehnologiilor de informare şi comunicare;
  • reguli de siguranţă în utilizarea computerului şi/sau a altor dispozitive digitale;
  • reguli simple de utilizare şi protecţie a informaţiilor digitale.

TIC Click-Declick

Profesor: Sanda Craina

Clubul se adresează elevilor de gimnaziu și își propune să-i familiarizeze cu următoarele:

  • Operare (MS Office / Open Office / Google Drive) – Editor text / Calcul tabelar/Baza de date/ Prezentări
  • Comunicare în mediul online – e-mail, Yahoo Messenger, Skype, Yahoo Groups
  • Exprimare în format digital – prezentări, prelucrare fotografie,
  • Reţele de socializare – expunerea şi siguranţa în spaţiu online (Facebook, Twitter, bloguri, site-uri)
  • Utilizare platforme digitale educaţionale

Cluburi cu plată

Atelier de împâslit lâna

Profesor: Sidonia Călin

Împâslirea lânei este o tehnică tradițională realizată cu ajutorul apei calde, a săpunului și a unor ace speciale.

Acest atelier își propune realizarea unor teme diferite (fiecare temă poate necesita finalizarea de la o oră, la trei ore):
1. Peisaj din lână
2. Jucării din lână
3. Bijuterii din lână (colier, cercei, brățări, broșe etc.)
4. Ornamente specifice Crăciunului și Paștelui
5. Peisaj 3D din lână

Stop motion animation

Profesor: Adina Rusu

Animația stop-motion este un instrument distractiv și eficient în dobândirea de competențe și aptitudini  digitale, în îmbunătățirea exprimării verbale, a comunicării vizuale, a rezolvării de probleme și a lucrului în  echipă. Folosindu-ne de un program special de rulare a pozelor, obținem filmulețe amzante, ne folosim imaginația și  creativitatea în utilizarea obiectelor din jurul nostru și transmitem gânduri, idei și emoții.

Atelierul de grafică – ilustrație de carte, serigrafie, tehnici grafice

Profesor: Sidonia Călin

Atelierul de grafică propune o serie de teme plastice prin care elevii își pot dezvolta posibilitatea de comunicare prin imagine și gest artistic. Fiecare copil va fi încurajat șă-și manifeste originalitatea și potențialul artistic. Pe parcursul acestui atelier mai important decât produsul vor fi: procesul de creație, implicarea și experiența de învățare.

Atelierul de grafică combină tehnicile noi ale artei contemporane, cartea ca obiect de artă și ilustrația de carte cu tehnicile tradiționale ale serigrafiei, ale gravurii (linogravura) și ale caligrafiei.
Serigrafia este o tehnică de imprimare grafică cu tradiție veche, folosită în industria textilă și a ilustrației de carte. Presupune un proces spectaculos prin care culorile ajutate de emulsia foto și de lumină ies la suprafața ecranului de imprimare asemenea developării unei fotografii pe film.
Cartea ca obiect artistic este o temă plastică atractivă pentru copii. Alături de poveste oferă o serie de experimente prin care copilul învață noi tehnici de exprimare artistică.
Concluzionând “Atelierul de grafică” își propune să dezvolte creativitatea, originalitatea, îndemânarea și respectul față de tradiție al fiecărui copil. În același timp copil va fi inițiat pe un drum armonios către valoarea fundamentală a Artei, Frumosul.
Mai jos pot fi urmărite cele 12 teme plastice ale atelierului:
1. Cartea semnelor grafice (pictură și linere fine, legătă manual)
2. Carte pop- up (pictură, carte 3D)
3. Carte bandă desenată (pictură, linere fine, creioane colorate de tip acuarelă, legată manual)
4. Carte – obiect (pictură, linere fine, colaj, format atipic)
5. Carte – obiect (fetru, material textil)
6. Carte – obiect (ilustrație prin modelare din pastă fimo sau plastilină)
7. Carte – obiect (pictură, grafică pe acetofan, legată manual)
8. Atelierul de serigrafie (pe hârtie sau material textil)
9. Tehnica grafică: linogravura
10. Tehnica grafică: marmorarea
11. Tehnica grafică: peniță cu tuș
12. Tehnica grafică: caligrafia

Club de dramă

Profesor: Smaranda Caragea

Drama are la bază modelul de învățare experiențială, care constă în alternarea modalităților de raportare la mediu: între a reflecta și a acționa și între a simți și a gândi. Învățarea se face prin experimentare și explorare a mediului de viață, prin intermediul ficțiunii transpuse în realitate scenică sau de studio, prin implicare la toate nivelurile (intuitiv, fizic, intelectual). Elevii vor dobândi în urma unui astfel de atelier un plus de încredere, o mai bună capacitate de a observa, atenție distributivă substanțial dezvoltată, o mai bună ancorare în realitate, concentrare, capacitate de memorare crescută și o răbdare mai bine antrenată, o serie de abilități de comunicare verbală și nonverbală, precum și un spor de coerență în gând, dar și în exprimare. Categoriile de obiective urmărite sunt: cunoaștere de sine și de ceilalți, presentation skills, improvizație, spontaneitate, focus, concentrare, identificarea emoțiilor și dezvoltarea inteligenței emoționale, precum și antrenamentul memoriei.

Zumba

Profesor: Rafaelle Bortos

Zumba® Kids este modul ideal de a orienta copilul spre o viață sănătoasă, o viaţă plină de mișcare și prieteni. Acest program dezvoltă coordonarea, echilibrul, memoria, creativitatea, disciplina. Fiind o activitate de grup, Zumba® Kids dezvoltă şi latura socială datorită muncii în echipă, adaptării la grup. Copiii adoră să dea muzica mai tare, să se miște și să se distreze cu prietenii lor!

Beneficii: creează o condiţie fizică excelentă; foloseşte constant şi echilibrat toate grupele de muschi şi ajută la tonifierea musculara şi la o creştere şi modelare armonioasa a copilului; dezvolta creativitatea; încurajează socializarea şi prietenia; îi ajută pe copii să devină responsabili, să se adapteze la grupuri şi să respecte reguli; îi invaţă să asculte şi să îşi ajute echipa la nevoie, să îi încurajeze, dar şi să fie competitivi; elimină încordarea psihică, furia, detensioneaza şi calmează copilul.

Club știință

Profesor: Andreea Sacagiu

Îţi place să faci experimente? Eşti pasionat să înţelegi mai bine lumea înconjurătoare? Vrei să știi ce este oxigenul, ce sunt celulele, cum percepem sunetul, cum erupe un vulcan sau cum funcţionează vasele de sânge? Nimic nu e mai plăcut decât să descoperi răspunsuri la întrebări, jucându-te! Te invit să păşeşti în minunată lume a ştiinţei, unde vei putea experimenta cu diferite substanţe, vei învăţa despre simţurile tale, ne vom juca cu sunetele, vom construi un mini-vulcan, vom observa lumea microscopică, vom învăţa despre insecte etc.

Inteligențe multiple

Profesori: Mădălina Anușca (Asociația Smart 4 You)

Clubul Inteligențe multiple se bazează pe teoria lui Howard Gardner, potrivit căruia există mai multe tipuri de inteligență pe care oamenii le au, însă doar câteva sunt dominante. În cadrul cursului se vor face jocuri teatrale, jocuri didactice pentru stimularea inteligențelor de o manieră  distractivă, probleme și jocuri logice, tehnici de învățare, elemente din Waldorf, Freinet, Piaget.

Pictura – minunata lume a culorilor

Profesor: Angela Osadzuck

Atelierul de pictură se adresează copiilor care își doresc să facă cunoștință cu arta și cu tehnicile picturii și are ca scop dezvoltarea imaginației, a gândirii și a creativității copilului printr-un mod relaxant și distractiv. Atelierul este organizat astfel încât să dezvolte spontaneitatea, să faciliteze deprinderea unor abilităţi şi tehnici de exprimare artistică, să încurajeze comunicarea şi lucrul în echipă. Cu ajutorul liniilor de pastel și a tușelor de culoare, copiii vor învăţa să dea frau liber gandurilor și sentimentelor. Acest atelier antrenant îl va introduce pe copil în lumea culorilor, a formelor, a contrastelor cromatice folosind drept suport pânza,  hartia, sticla, materialul textil etc.

Club de personal branding

Profesor: Ștefana Mireț

Prin intermediul jocurilor și scenetelor, alături de Ștefana Mireț (Certified Children’s Etiquette Trainer), veți învăța cum să vă controlați emoțiile, cum să lăsați o primă impresie bună și veți descoperi secretele limbajului nonverbal.  De asemenea veți scăpa de teama de a vorbi în public prin intermediul exercițiilor special pregătite.

Pentru că știm cât de importanți sunt pentru voi prietenii, veți afla cum să vă comportați ca să îi pastrați alături de voi în aventura vieții.

Robotică

Profesor: Andreea Bozgonete

Pe parcursul orelor de robotică, copiii vor avea ocazia să își dezvolte imaginația, aptitudinile tehnice, abilitățile de lucru în echipă. Vor învăța cu ajutorul “jocului inteligent” să construiască și să înțeleagă cum să programeze un robot cu ajutorul platformei Arduino. La fiecare curs vor fi îmbinate noțiuni de teorie, cât și joculețe practice. Dintre tematicile cursului enumerăm: asambalarea unui roboțel (șasiu, motor, senzori, instalarea driverelor pentru motor, instalarea modulului de lumini, conectarea electrică a elementelor etc), jocuri de utilizare a senzorilor de apropiere/distanță, LED-uri, întrecere și comunicare între roboți etc. La începutul cursului fiecare copil va achiziționa un kit de robotică în valoare de 300 ron. Cu ajutorul acestui kit acesta își va construi propriul robot personalizat pe care îl va lua acasă la sfârșitul semestrului.

Performance for Primary (in English)

Profesor: John Riley

I have run this club for 2 years with a group that started in 3rd and 4th Grades (now in 5th and 6th).  The student’s development has been wonderful to see – not only in technical English skills but also in confidence, self-expression, collaboration and creativity.  The students love the physical movement, games, humour, spontaneity and of course the fun.  They call it “the shortest hour of the week”.  Children like to move and to interact with others. In Performance for Primary we ask them to do exactly this. Rather than sitting still and listening they are encouraged to move, speak and respond to one another. This in turn helps them develop such skills as creativity, enquiry, communication, empathy, self-confidence, cooperation, leadership and negotiation. Most importantly, drama activities are fun – making learning both enjoyable and memorable. Performance arts are ideal for cross-curricular learning and is a valuable tool for use in many subject areas. In particular, drama develops literacy skills – supporting speaking and listening, extending vocabulary and encouraging pupils to understand and express different points of view all in English! In ‘Performance for Primary’ Club, we will work on a variety of performance-related activities including: Theatre sports and games; improvisation; short comedy sketches.

Arte marțiale – Ashihara Karate

Profesor: Vîrză Daniela

Antrenamentele de karate pentru copii urmăresc dezvoltarea fizică şi psihică a copilului, cât şi întărirea caracterului. Copiii vor învăţa tehnici de autoapărare şi atac (lovituri de bază, blocaje cu şi fără partener, căderi controlate pentru evitarea accidentărilor de zi cu zi), îşi vor dezvolta calităţile motrice: forţa, viteza, rezistenţa, cât şi deprinderi esenţiale ale karate-ului: mobilitatea şi coordonarea (prin exerciţi ca: flotările, abdomenele, genuflexiunile, alergările, jocurile  interactive etc.

Invent2Learn Primary – a STEM club

Profesor: John Riley

After a successful first year of this club with the Gimnaziu now I would like to bring ‘Invention and Making’ to the Primary students.  This club is inspired by the ‘Maker Movement’. Making is about the act of creation with new and familiar materials. Children have always made things, but their tools and canvas have expanded remarkably in recent years.  Making something is a powerful, personal expression of intellect. It creates ownership even when what you make isn’t perfect. The club is a combination of Science, Technology and Engineering with Creativity and Artistic expression.  The students work on a variety of projects using different materials, tools and techniques. They solve engineering problems and learn about the design process – from idea to prototype to testing to final product. The modern maker movement also embraces the ability to share not only the products, but the joyful process of making with videos, blogs, and pictures.

Bricks 4 Kids – Bricks 4 Architecture

Profesor: Echipa Bricks4Kids

Dacă ai privit vreodată la un zgârie-nori și te-ai întrebat cum rezistă aceste structuri impresionante, daca ai traversat un pod si te-ai minunat de câtă inginerie este nevoie pentru a susține greutatea atâtor mașini, daca te-ai întrebat de ce turnul din Pisa este înclinat, atunci vei iubi acest program. In fiecare săptămână copiii vor studia principii fundamentale de inginerie si arhitectură care stau la baza unor structuri celebre precum Burj Khalifa sau Turnul Eiffel, a unor embleme bine-cunoscute ca poarta tradițională japoneză Torii sau pisica Maneki-Neko sau a unor monumente istorice cum ar fi Stonehenge sau Sfinxul din Giza. Copiii vor înțelege mai bine cum pot rezista diferite structuri fascinante precum zgârie-norii, podurile suspendate sau chiar celebrul turn inclinat din Pisa.

Public speaking & debate

Profesor: Laura Dragomir

În cadrul clubului, copiii vor deprinde următoarele abilități: curiozitatea, claritatea scrisului și a vorbirii, abilitatea de a verifica sursele și faptele, de a înțelege mai multe laturi ale unei probleme, de a-și organiza gândurile, atenția și capacitatea de ascultare, empatia, abilitatea de a construi un argument convingător, disciplină și curaj, de a vorbi în public și de a-și împărtăși ideile cu încredere și pasiune. La finalul modulului, copiii vor ști mai bine cum să-și pună în valoare calitățile personale pentru a vorbi în public și cum să devină mai încrezători în ei înșiși.

Streetdance

Coregraf: Alin Serea - Școala de dans Prinde NG

Școala de dans Pride NG oferă cursuri de dans pentru stiluri diferite pentru a le oferi elevilor o gamă largă de cunoștințe. Cu grupele de dansatori avansați, coregrafii școlii participă la concursuri, inclusiv înafara țării. Coregraful care va lucra cu elevii Școlii Aletheea este Alin Serea a participat în ultimii ani la mai multe competiții, luat locul 1 pe țară la categorii precum HipHop, Battel 1v1 și Contemporan. De curând a reprezentat Școala de dans Pride NG la Varșovia la World of Dance, participând de asemenea la workshopuri alături de cei mai mari coregrafi din America și Europa.

Cambridge Club – KET, PET, FCE & higher

Profesor: John Riley

This club is for students wishing to take KET, PET, FCE and CAE exams.

  • The Cambridge materials and exams provide a step-by-step approach structured according to age and
  • ability that we can apply throughout the school
  • The Cambridge system is backed up by one of the largest EFL teams in the world who are internationally recognized as a
  • thought-leader in the field
  • The exams are a globally recognized measure of English ability from schools, universities, institutions and all kinds of companies and employers
  • The approach of the curriculum is based on real-life language use in a variety of contexts across speaking, listening, reading and writing

Origami

Profesor: Adina Rusu

Origami este arta prin care un simplu pătrat de hârtie se transformă, numai prin pliere, într-o figurină tridimensională. Acest proces îi uimește și îi încântă pe cei mici, iar în momentul în care, ajutați de un specialist, realizează singuri un astfel de model, satisfacția lor este cu atât mai mare. Nu puține sunt beneficiile și cunoștințele  pe care aceștia le dobândesc din punct de vedere geometric, în cadrul unui astfel de atelier, însă cel mai important e că învață lucruri complexe fără a avea senzația că sunt puși să învețe. O fac prin joc și voie bună și obțin o lucrare de care sunt mândri și încântați. Adina Rusu este președintele Asociației De Origami România și absolventă a Facultății de Pedagogie Primară și Preșcolară. A descoperit arta împăturirii hârtiei acum 9 ani și  a împletitit-o într-un mod util cu dragostea față de copii, realizând cursuri și ateliere prin care îi aduce pe cei mici în fața pătratelor de hârtie.

Bricks 4 Kidz – Modele LEGO motorizate

Profesor: Echipa Bricks4Kids

Conceptul Bricks 4 Kids se referă la un set de programe educaționale prin care copiii învață, construiesc şi se joacă  cu piese LEGO®. Educația prin joc are la baza kituri cu piese LEGO® şi planuri de construcție tematice, create special pentru aceste programe de ingineri și arhitecți. Fiecare workshop debutează cu o prezentare Power Point și o discuție interactivă, moderată de instructorul Bricks 4 Kids pe marginea modelului zilei. Odată cu finalizarea construcției, copiii au ocazia de a dezvolta sau transforma modelul construit folosindu-și imaginația și creativitatea. Construcțiile tematice abordează o gamă variată de subiecte precum: energia, spațiul, forța naturii, legile mișcării, invenții, sporturi, mijloace și moduri de transport, construcții, animale, rezervații naturale, mecanisme etc.

Șah

Profesori: Andrei Murariu / Mădălina Anușca (Asociația Smart 4 You)

Clubul de Șah își propune să îi ajute pe copii să își dezvolte:

  • abilitatea de a detecta cel mai simplu mod de rezolvare a unor probleme practice;
  • capacitatea de a comunica în timp util și într-o formă atrăgătoare clară și organizată în analiza unei poziții;
  • interesul și motivația pentru studiul șahului prin utilitatea dovedită de aplicabilitățile lui;
  • capacitatea de a se adapta la situații diferite prin folosirea unei mari varietăți de procedee strategice;
  • spiritul de echipă și de fair-play.

Pian

Profesor: Mihai Cochinescu

Cursul de pian vine în completarea educației celor mici, dezvoltându-le sensibilitatea muzical-artistică, răbdarea, perseverența, munca invidividuală, atenția distributivă, motricitatea, memoria, stima de sine și spiritul de competiție.

Ne dorim ca în decursul anului, elevii Școlii Aletheea să-și însușească notația muzicală, noțiunile de melodie, armonie, acompaniament, improvizație instrumentală, ritm și istoria muzicii și să abordeze un repertoriu divers cu piese din diferite genuri muzicale clasice și moderne.

Chitară

Profesor: Andrei Lăzăroiu

Cursul de chitară propune o abordare teoretică și practică, conform vârstei, punând accentul pe educarea auzului. Copiii vor deprinde noțiuni introductive de teoria muzicii, sub forma unor jocuri și cântece din diferite genuri muzicale.

Tenis

Profesor: Băcilă Valentin

Tenisul este cel mai răspândit sport individual dintr-un motiv foarte ușor de intuit. Oamenii, indiferent de culoare, gen sau  vârstă, se simt bine jucând tenis. Plecând de la acest adevar, obiectivele noastre în cadrul antrenamentelor sunt foarte limpezi: să-i ajutăm pe copii să descopere bucuria de a juca tenis împreună, concomitent cu deprinderea tehnicii moderne a loviturilor și a deplasării în teren în așa fel încât jocul lor să poată evolua neînfrânat, atât de mult cât își doresc.

Baschet

Profesor: Răzvan Romilă

Jocul de baschet incită la acțiune și oferă mii de posibilități, de noi experiențe, atitudini și trăiri. Clubul de baschet vine în întâmpinarea nevoilor elevilor pentru a favoriza procesul de creștere, o dezvoltare fizică armonioasă, o creștere a activității motrice și a spiritului competitiv.

Fotbal

Profesor: George Enescu

Sportul a constituit dintotdeauna o sursă de relaxare, dar una activă. Am ales ca, prin clubul de fotbal, respectiv încurajarea fair-play-ului, a spiritului de echipă și a competiției, să contribuim la dezvoltarea armonioasă a copiilor. Mai mult, fiind un sport popular, fotbalul poate fi folosit ca un stimulent al implicării pro-active în viața școlii, în mediul social în general.

 

Aikido

Profesor: Andrei Peristeri (Aikitenshin Dojo)

Aikido, tradus și “calea păcii și a armoniei”, reprezintă sinteza artelor marțiale japoneze, întemeietorul ei, Morihei Ueshiba adaptând tehnici mai vechi din Ju-jitsu, Aiki-Jutsu, Kendo, Iaido. Noutatea constă într-o altfel de abordare a conflictului, o trecere de la confruntare ca prim obiectiv, la evitarea conflictului, la amonizarea cu adversarul și practic cu tot ce te înconjoară.